Verhuisplannen? Volg TilburgWoont voor het laatste woonnieuws in de regio.

3 oktober 2017

Anoniem

VIP avonden Parck Kaatsheuvel groot succes

De speciale VIP avonden voor de verkoop van fase 1 van Parck Kaatsheuvel zijn erg druk bezocht. Mede hierdoor is binnen twee dagen meer dan 80% van de recreatiewoningen verkocht.

Grenzend aan het dorp Kaatsheuvel ligt Landal Kaatsheuvel, op circa 2 kilometer afstand van de entree van de Efteling en aan de rand van de natuur van Nationaal Parck Kaatsheuvel. VolkerWessels onderneming, Van de Ven Bouw en Ontwikkeling B.V. uit Tilburg ontwikkelt en bouwt hier een vakantiepark met 104 recreatiewoningen en centrale faciliteiten. Er worden 4-, 6-, 8-, 10- en 12-persoons woningen in de varianten Comfort en Luxe en speciale kinderbungalows gerealiseerd. Toekomstige gasten krijgen de beschikking over een binnenzwembad, receptie, ParkShop en speelfaciliteiten. De verhuur en het beheer van het vakantiepark is in handen van Landal GreenParks.



Fase 1 bestaat uit 41 woningen, gelegen aan de Noordzijde van het Parck. Bij verkoop van recreatiewoningen is het gebruikelijk om een modelwoning te bouwen en in te richten, maar nu is ook virtual reality gebruikt. Zo kunnen mensen alvast ervaren hoe Parck Kaatsheuvel en de woningen eruit komen te zien. Zo was er een levensgroot 180 gradenscherm waar de woningen op bijna ware grootte getoond werden en waar men het gevoel kreeg zich al in Het Parck te bevinden. Met een VR bril konden kopers de ruimtes ervaren en met de digitale maquette kon men zowel de ligging van Het Parck in Kaatsheuvel bekijken als de plaats van de badkuip in de badkamer, een bijzondere ervaring voor de kopers.

De verkoop van de overige 63 recreatiewoningen van Fase 2 start binnenkort. Geïnteresseerden kunnen het project van 6 tot 8 oktober bekijken op de Second Home beurs in de jaarbeurs in Utrecht. (stand 438)

Volgens planning worden in 2019 de eerste gasten in het park verwelkomd.

Meer informatie over het plan en de verkoop: www.parckkaatsheuvel.nl

TilburgWoont is een initiatief van eQmarketing. © 2012 -